måndag 18 april 2016

Update update update

Okej då var det dags igen
UPDATE UPDATE UPDATE

super exclusive yaas!!

Ärligt talat så känns det ganska ovant att föra sådan här blogg. Det är något jag aldrig gjort själv i mitt liv (bilddagboken räknas inte). Jag är så bekväm med min Tumblr* där jag får reblogga* andras grejer och fylla min blogg med så mycket katter och glitter som jag själv vill!!~~~ Jag menar, jag har väl typ fått göra det här med men inte riktigt i samma utsträckning som min impulsivitet kanske hade velat... 

I alla fall! Så vi tar detta långsamt.
Nu kommer ni få se en dokumentation av hur en dag i Fårösund kan se ut!
I bilder!!!! *-* WOW   
(bdb-varning) 

 

Fin dag i Fårösund :)


Fin dag för att stanna inomhus och repa! 

Nä skoja, vi är faktiskt ute ibland med... 


 Som när vi går till lunchen !!

Hihih kolla va fina och våriga Louise och Alíse är 

Himmelskt blått nagellack och such, fancyyy :3:3:3

Jag har ännu inte hittat en ekorre som vill va med på bild...


Men här om kvällen rusade det förbi en kvick jävla hare

.

Jag lovar, det är en hare i bilden....


Sen drog vi till det hetaste haket i stan


Bungehalleen manneen


 Jag glömmer alltid att ta en korg... = inte bra



Det är lugnt, Louise. Jag undrar också vad jag gör med mitt liv.


Mina klasskompisar handlar saker som


Mycket fint
Mycket najs

Men linser är inte riktigt min grej då va...
(Mamma, läs inte detta)

Man lever bara en gång #Yolo #CryMeARiver

♡</3

Jaaa det var väl typ det viktigaste som har hänt idag.
Hoppas ni har haft en trevlig läsning. :)

Nu ska jag återgå till mitt livs kall:
 Giffar* med fluffiga kattungar.





*den ovanstående och rörliga bilden of mirace är en gif

*reblogga = att återanvända och visa någon annans innehåll på t.ex. en blogg

*om du inte vet vad Tumblr är, glöm att du läste det,
kolla inte upp det, det är för ditt eget bästa, jag lovar. 




Och just ja, 
det här är min favoritplats i Alíses bil


Because i'm trash

yas yas yas

P.S.

Long live the magicöl ship of Krisoko* !!

*Kristen Stewart + SoKo 


MWAH :*

/skrelliz