lördag 23 april 2016

Fårösund 23/4 16 Hur kaffe ibland behövs

 Vår kickstarter har gått i mål!
 Att kickstarten har gått i mål innebär att vår budget klaffar och att vi kan resa iväg på turné utan att behöva lifta halvvägs eller något annat spexigt. Så nu är det bara drygt två och en halv veckor kvar till vi åker ut i världen, kommer att bli sköj. Taggar inför detta med att ta det himla lugnt denna helg genom att göra i stort setts ingenting, vilket ibland kan vara nyttigt. Testar också en galen grej för någon som tydligt är kaffeberoende- att sluta dricka kaffe helt. Dag ett känns, njae inte så kul. Kaffe kan liksom förgylla ens tillvaro, kanske är kaffet min musa? Vem vet. Utan kaffe en hel dag iallafall, grattis mig!

Har försökt att hitta grymma outfits på Röda korset men hittade inget tillräckligt coolt för att slå till,  brukar annars vara ett säkert kort.

Känner hur min hjärnverksamhet utan detta svarta gift inte riktigt kan fungera, jag vet inte vad jag tycker och har ingen aning om vad jag tycker om Håkan Hellströms senaste låtar... Alltså jag vet inte, "Brinner in the shit när du dansar".. Alltså jag vet inte Håkan, jag vet inte. Fast kanske om jag ger det tid? Så som min kaffeavvänjning nu ett tag? Frågan är om det är värt det..

Däremot kan jag rekommendera Lalehs senaste Bara få va mig själv!

Hej från mig!