måndag 25 april 2016

Måndag

Hallåj!

Måndag igen.
Jaa... alltså denna dag har varit lite motig, som dagar kan vara ibland. Vi har haft snö, hagel och regn här i Fårösund. Mina skor läckte när jag gick till lunchen så där fick jag sitta med blöta strumpor och tjura. Trist när det händer liksom. Blev på något bättre humör när jag tjuvlyssnade lite genom väggen på VOLGA. Bra jäkla låtar de har alltså. Bra jäkla band! Själv har jag stått med metronom hela eftermiddagen (när jag inte tjuvlussnat) och spelat lite schyssta basgångar. En blir galen av metronomen tillslut. Lovar. Tiden går ganska långsamt också, men det behövde göras. Kommer bli tight af assåw!

Nu ska jag gå hem och ta hand om mitt diskberg från helgen. Hade nämligen besök här och då finns det ju roligare grejer att göra än att diska. Bara att bita i det sura äpplet och inse att life ser ut såhär. Ingen tar hand om din skit åt dig, du får göra det själv. Nån kanske försöker vara lite hygglig nu och tänker "fast det kommer ju kännas så skönt efteråt!", ehh...Nej. Inte idag. Men som sagt. Det gör inget. Det är en sån dag.

Avslutar med detta superpeppiga inlägg med ett cute ansiktsbyte jag och Cissi gjorde.
Håll tillgodo;






Elsa