måndag 11 april 2016

Okej - hej alla!


Detta är alltså mitt första inlägg på denna blogg som jag skriver helt utan hjälp. Hjälp! Vart börjar en? Vi kan börja med tillfälligt mående: Jag sprang in i en stolpe, jag spillde kaffe över hela mig, jag tappade saker i fritösen och försökte ta upp dom med min hand och jag har just nu mensvärken från helvete


MEN


jag är ändå pepp som fan för vi håller just nu på att skriva egna låtar i banden, och i Silent Llama har vi skrivit fyra låtar nu, och dom börjar bli klara, hur coolt är inte det? (Väldigt coolt). Och on the top of that ska vi få uppträda med dom... inte alla som får det. Och on the top of the top of that ska vi uppträda utomlands! Badass. Att gå in i stolpar känns liksom inte lika hemskt när en vet att en ska till Danmark och Tyskland snart


MEN


jag måste börja långsamt med dessa inlägg, det är en invänjningsgrej, så detta är it from mig denna gång.


/Superlisen