torsdag 7 april 2016

Blogglista= Intressant!


Nu när vi börjar bli lite varma i kläderna här med bloggen så passar det bra med en blogglista!

Vad gör du just nu?Jag sitter i skolan och har projekttid med mig själv. Det jag gör mer specifikt är att dela denna länk
https://www.kickstarter.com/projects/964869549/silent-llama-and-volgas-first-tour-abroad/description
Till alla människor jag känner. Ganska spännande faktiskt. Börjar sätta värde på mina relationer utifrån hur mycket de backar........

Vad ska du göra idag? Laga någon sorts middag. Kan hända att jag gör det otroligt halvhjärtat. Ska se fotboll också. Bajen Elfsborg!!!

Hur mår du? Rätt bra! Är hungrig.
Berätta om något roligt som hände i helgen.Det hände inget kul i helgen. Skoja! Var ju på utflykt. Det var kul! (se Anna-Lenas inlägg). Sjöng en massa också. Det var skojigt det med! Var även på Bunge Krog och åt pizza och spelade biljard. En kan säga att jag verkligen tog chansen och prövade ALLT Fårösund har att erbjuda!

Din favoritprodukt just nu? Bra blogglista-fråga. Ska vi snacka skönhet här (tycker fan de e kul) så gillar jag Vespera Bionic Serum från Exuviance. Dyrt som fan så det blir ingen lyx i övrigt. Men om vi snackar universalprodukter så  är favoritprodukten Gott och Blandat Super Salt! Du blir både glad och nöjd. Samt stillar det sötsuget för det innehåller en massa SOCKER!!!

Vad fick dig att skratta senast? Något kul som nån sa säkerligen. Eller möjligtvis klippet när Jenny Strömstedt bränner ostbågar på spisen.

Vem smsade dig senast? Louise, en länk på ett hundklipp. Mycket bra sms!

Tack! Det var det.
Här är länken igen
https://www.kickstarter.com/projects/964869549/silent-llama-and-volgas-first-tour-abroad/description
Var en gullis å gå in å backa<3<3

Här är jag just nu, cute va? Har verkligen ansträngt mig.


HEJA BAJEN

Elsa