fredag 13 november 2015

Resten av veckan i bildformat

Hejhopp! 
Jag tänkte visa en liten fortsättning på veckan som varit. I bildform! 
Jag, Viggo, har ju ansvar över media inför den kommande turnén, och det betyder bland annat att jag får fixa med vad för poster vi ska ha, turnénamn och sociala medier och så där. Därför har jag knäppt lite bilder under veckan som varit (och planerar att fortsätta med det fram till turnéns slut) som jag tänkt visa upp här på bloggen! 

Till exempel glömde jag ju att visa er den här söta mopsen som vi träffade backstage på Länsteatern i måndags. Hur söt som helst ju!!! 

Och på onsdag så kom Ella tillbaka från att ha varit sjuk megalänge. Men nu är hon (ganska så) frisk och jag och Louise var jätteglada över att få tillbaka vår tredje (supergrymma) bandmedlem!

Bra rutiner att ha varje ensemblepass!

Här på Ella är vi verkligen måna om varandra och peppar varandra så mycket det går!

Family love

Vi är också bra på att mysa och fika
och nu när hösten har kommit är det nästan viktigare än allt.

I torsdags hängde vi mycket i studion med våran ljudteknikslärare Carin Hallin.

Posers...

Elsa doing the "silent llama"

Stora maskiner för stora ljud.

Uppmickning utav trummor.

Någonting om hur en tar upp ljudet av en virvel.
(borde kanske ha lyssnat här istället för att ta kort)

Och på eftermiddagen hade vi projektarbete, vilket betyder att alla jobbade med sina ansvarsområden inför turnén. Jag jobbar som sagt med Media, så det gav mig en liten ursäkt för att hänga på Tumblr en stund och hämta inspiration för skapandet utav en affisch! 

Louise var ganska så Tumblr idag, fredag, tho.
Hon rockade verkligen sin Vote For Pedro tischa och choker.

Fredag betyder glitter.
Och Elsa vet exakt hur en firar Glitter-fredag!
Cooling

Sån där som moomin!

Fika på skolan innan helgen.
Idag bjöd cafeteriagänget på kanelbullar.
Mums!!!

Och det var väl allt som fick komma med ifrån denna vecka, mer lär det komma nästa!
(om inte minnet på min mobil hinner gå åt allt för fort alltsåå)

Men ha en så trevlig helg allihopa!
Och ha en fin Gotland Pride



Rainbow Emoji (Google Hangouts / Android Version) /Viggo