tisdag 7 juli 2009

Hälsningar från Norrköping

Kära vänner,

hoppas att ni har det bra och att ni har tid att njuta av sommaren. Har precis varit på sommarstället i Västergötland och haft det skönt, är nu tillbaks i stan.

Sitter jag på biblioteket i Norrköping och har just börjat skriva rent en del av de handskrivna anteckningar från ella som fortfarande slingrar sig huller om buller i olika block, i sällskap med små djur och andra teckningar i marginalerna.

Det slår mig hur mycket kunskap vi har fått, som fortfarande håller på att sjunka in. Hur många idéer som börjat gro hos oss fast vi knappt är medvetna om det.

Jag vill mest säga att jag tänker på er och saknar er, och GLÖM ALDRIG hur mycket potential och skaparkraft ni har, hur mycket ni har att ge som den här världen behöver.

Jag ser fram emot att se ellatvåan (och nya ellaettan för delen) spela live i höst eller när det blir, och ser fram emot att höra hur det går. Kommer givetvis att besöka er på Gotland, och ni är alla varmt välkomna till Norrköping om ni har vägarna förbi eller bara vill hälsa på!

Massa kärlek,
Miranda