måndag 19 oktober 2015

Projektvecka!


Hallå eller! 

Freja heter jag som skriver och innan spelningarna i torsdags tog jag på mig att ta lite kort till vår lilla bloggis. Det blev inte överdrivet många bilder men här är några stycken i alla fall. 


Riggning av scen kan vara strängt, då är det bra att ha med sin vattenflaska. 

Elsa soundcheckar med världens ballaste gitarr.

Här har vi Anna-Lena på soundcheck. 

Här har vi Louise, experten på multitasking - hon sjöng, spelade både bas och synth på synthen och hade en egen introdans. Utöver det är hon allmänt ascool också.

Efter ett tag fick vi upp ljuset och vår urläckra Ella-backdrop. 


Jag vet inte varför jag tog kort på mina skor men de får vara med också. De är skitsnygga. Och blå.


 Här har vi Louise på genrepet. 

Anna-Lena på genrep. 

Kära Great Blue Heron Call hade sin debutspelning, det var helkalas. Följ dem på instagram (@greatblueheroncall) så blir de superglada! 

Sofia spelade slidegitarr, det var asagubbafräsigt. 

Här har vi Bella på genrep. 

Cicci på genrep. 

Sista bilden får bli på Cicci för att det är fräckt. 

Det var allt för mig! Jag skulle ha lagt ut bilder på oss i Boobs in Boots också, men då hade jag händerna fulla med andra saker, te x ett grönt plektrum som jag slarvade bort tio minuter innan spelning och sedan sprang omkring och letade efter ända tills Viggo hjälpte mig att tänka logiskt. Jag tänker gärna på allt samtidigt annars. Visste ni att Greklands nationalsång har 158 verser? 


 puss på'n ♡ 
 /f