tisdag 17 mars 2015

Life on Mars?

I helgen var vi i Västervik och spelade på festivalen Life on Mars? som Jakob arrangerade! Det hölls inne i en lada på landet vid marsbäcken så det var mycket fint och idylliskt. Vi såg flera skitbra spelningar, MaidaVale som gick på Ella för några år sedan rockade så hårt att strömmen gick -tips se dem live, det var maffigt!
Annars vill vi tacka för en nice festival med go stämning, god mat, bra musik och trevligt folk! 
Nu i veckan fortsätter vi att repa inför den sista turnén innan sommaren och nu skall vi även in i studion och spela in eget material, spännande indeed. 
Detta är ju då även min bloggvecka så jag skall försöka uppdatera så mycket jag kan men jag har ju ingen smartphone så jag får sno bilder av andra alternativt skriva texter långa som romaner. Skoja, det kommer inte hända. Lägger upp en bild på min snabba mobil så ni kan föreställa er hur stentuff jag är när jag slänger upp den på bordet bredvid allas coola phones. Ok hörs mer i veckan! /Cissi