torsdag 3 februari 2011

Long time no see...

Hej ellor och ellabloggsföljare!
Lina här som gick på Ella 2008-2010. Det var jag som startade denna blogg en gång i tiden och jag följer den troget för att se att den förvaltas väl. Även om det ibland går långt mellan inläggen blir jag lika glad varje gång det kommer upp ett nytt! Jag kanske får komma ner och ha en liten workshop med alla ettor så de också kommer igång ordentligt med bloggandet :)

Superroligt att vi fick följa med genom bloggen då Mud Walk (dåvarande Rob let's go) åkte på turné! Fantastiskt roligt också att Ella vann Rockskallen!

Nu är det så att jag länge (ända sen höstterminen började egentligen) tänkt att jag ska komma med ett gästinlägg. Har funderat på vad jag skulle skriva om men inte kommit på något bra. Förut kunde jag skriva om vad som helst, ge musiktips, tipsa om rockprylar på nätet eller bara redogöra vad vi gjorde på linjen. Men allt det känns så långt borta nu...
Kan ju i alla fall berätta att jag startat band här hemma. Det trodde jag aldrig skulle hända faktiskt. Men en utflugen granne flyttade hem, och hade med sig ett trumset och på den vägen är det. Superkul, även om vi kommer att fokusera på covers så känns det kanon att spela igen!
Hur som helst så satt jag och bläddrade igenom gamla bilder på telefonen och hittade denna film.
Det är jag, Emelie och Jenny som provar våra skills att spela bakom huvudet. Emelie spexar även till med att hålla takten med baskaggen. Har ingen uppfattning om när det utspelar sig, men skulle gissa på våren 2010.
Jag fick i alla fall ett riktigt gott skratt när jag hittade den, hoppas ni också tycker den är rolig :)


Saknar er alla supermycket och hoppas att jag snart kan komma och hälsa på! Annars ses vi ju på Ella-festivalen! :)
P.S. det vore väl en bra grej att slänga upp lite reklam för festivalen här på bloggen?