söndag 5 december 2010

Diverse

Nu när Jonna snodde ämnet jag tänkte blogga om får jag väl härmas lite men också berätta lite om allt annat vi har på gång.
Radioprogrammen vi har jobbat med är klara, skickade och godkända, vilket vi är sjukt glada för. Vår insats i musikvideoinspelningen är också avklarad och det var sjukt roligt. Vi tillbringade hela fredag eftermiddag/kväll på bilprovningen i Visby och blev filmade i snygga bilprovar-kläder när vi spelade och grejade i garaget. Hoppas att den blir klar snart för jag är sjukt nyfiken på hur den kommer att bli. Musikvideon är alltså ett samarbete mellan oss och Game-linjen på Högskolan Gotland ifall ingen har skrivit det innan.
Annars består kommande vecka av sista planeringen inför turnén som ska ta oss en sväng genom Skåne och sedan upp till Borås. Vi ger oss iväg nästa måndag så vi har lite att göra. Nästa vecka innehåller även två spelningar här på ön. Tisdag på Fenix i Visby och torsdag (tror jag) här på skolan.

Jag slänger med några av mina bilder från fredagen:


Jonna hade sjukt mycke plats i bussen till Visby


Packa ur och rigga så smått



Rigga mer och diskutera lite



Ha det bra!
PÖSS