fredag 26 mars 2010

Stockholm

Nu kom jag precis innanför dörren till min brors lägenhet i Stockholm.

Klockan ringde 04:45 imorse och här sitter jag nu på min slutdestination nästan åtta timmar senare. Sjukt egentligen.



Resan gick bra, och jag sov nästan hela båtturen. När jag klev av båten träffade jag Jeannie. Minns ni henne? Vi i tvåan hjälpte henne att spela in två låtar. Läs det inlägget här.

Hon är med i körslaget så hela det gänget åkte på samma båt som mig.

Imorgon kl åtta sänds programmet och självklart ska ni rösta på Mojjes kör från Gotland :)



Anledningen att jag åkte tidigare var att jag i eftermiddag ska delta på en kurs. Den börjar kl 17, så det var bara å ta den tidiga båten över till fastlandet om jag skulle hinna...

På söndag kväll flyger jag hem till Kvitsle. Skönt å komma hem igen :)



Hörs!