tisdag 19 januari 2010

Den Finska snabbheten - på skidor



Efter en väldigt intensiv förra vecka och en likadan uppföjare denna vecka, kände jag idag ett stort behov att få ta ut mig i skidspåret. Det verkar visst inte vara alls lika vanligt att åka vanliga skidor här i Sverige som det är hemma i Finland. Skärpning Sverige! Tre tappra nybörjare följde iaf med mig ut i spåret och det var minst sagt roligt och underhållande. Tyvärr är min kamera för fet för att tas med på skidtur så det finns inga bildbevis. Men jag rekommenderar starkt alla att åka mera (långfärds??) skidor. Om Stina, Liv och Jonna klarade det ska väl resten av ella också ut i spåret!

Rob, Let's Go! spelade första gången i Rockkarusellen - Katapulten på Fenix, Visby i fredags. Det gick ju helt enkelt galant. Nu fortsätter vårt intensiva repande även denna vecka för på fredag är det deltävling numero yksi(1) i Hemse. Ta er dit! Ge oss ert stöd och era röster!