fredag 4 december 2009

Reeeemiiiix!

Nu ska jag göra mitt andra blogginlägg för den här terminen, spännande!
Men den här gången tänkte jag lägga upp två låttexter som jag slängde ihop, under en av de många gånger man har vandrat den långa vägen mellan fikan på skolan och Ella. Jag har även dedikerat de här två till två i förra klassen, ni fattar vilka de är när ni läser texterna!

(Melodi; Staffan var en stalledräng)

Här är första;

Gabi är ett litet troll, litet troll, litet troll
Hon luktar på sin trolleboll, trolleboll, trolleboll
Trollena dom dansar så glada för att bara med Gabi få vara
Men Gabi bryr sej ej, hon vill bara ha en tjej!

Och andra;

Melina är en liten tjej, liten tjej, liten tjej
Hon suger på en jättegrej, jättegrej, jättegrej
Gabi och jag (Emelie) dansar så glada för att bara med Meliiina få vara
Men Melina bryr sej ej, hon vill ej ha nån som e gay, HEJ!

Taaadaa!