torsdag 26 november 2009

Vaccin och otrolig vandring

Jag, Liv och Karin gick och vaccinerade oss idag.
Vi är dom enda i Ella som ska göra det tror jag.
Emelie kanske också om jag pratar övertalar henne lite mer kanske =)
Det gjorde inte ont, var ingen kö och gick allmänt smidigt.

Sen när jag kom hem lagade jag och Emelie pannkakor och spelade gitarr.
Vi satsar på att sjunga och spela ett par låtar nästa gång vi ska vara på Almedalsbiblioteket. Kul va?
Håll utkik efter affischen den borde dyka upp här inom ett par dagar.

Så när vi misslyckats totalt med pannkakorna gick vi bort till filmsalen och slöt upp med ett gäng ettor (Johanna, Jonna W, Anna-Stina och Liv) och kollade tillsammans på "Den otroliga vandringen" Åååh, den filmen var det inte igår man såg. Men bra var den. Riktigt sorlig på slutet!

Nu sängen och imorrn spelning på Göransgården. Kom kom kom!

Gnatt /Lina