söndag 22 november 2009

Lars Ulrich FTW

Okay, så man kanske borde promota mer kvinnliga musiker i den här bloggen (förutom oss själva då) men jag känner att nu när jag har hittat tre UNDERBARA klipp med allas vår Lars Ulrich från Metallica, så måste jag dela med mig av dem.

Först ut är Lars Ulrich när han blir sågad av James Hetfield och försöker dissa tillbaka, kallar James för "dick" och får Kirk att ta sig för pannan och bli deprimerad.



Och en reklam som Lars Ulrich gjorde för att battla Napster, som snodde hans musik och gjorde honom mycket arg...



Och det bästa klippet av dem alla, som jag känner att jag inte borde presentera. Bara titta och känn vreden inombords och önskan att skrika... FUUUUUUUUUCK!




Sensmoral: Lars Ulrich är häftig. Jag känner att han är min idol. Kanske framför allt för att han är så jävla arg hela tiden och inte ursäktar sig. Det älskar jag! Det är så osvenskt. (okay, han är visserligen dansk, men ändå.) Helt fantastiskt. Jag önskar att jag också var så kaxig att jag bara kunde fyra av ett FUUUUUUUCK! när jag kände att allting verkligen var åt helvete. Fast i och för sig, man får väl inte så många vänner på det viset. Om man inte har väldigt toleranta vänner då, förstås.

EDIT 23.00
JAG ÄR KÄR I LARS ULRICH. Big girly love. Men hellre han än Westlife, kan man ju ändå tycka, så det kanske inte är så fruktansvärt ändå.