tisdag 17 november 2009

Gitarrlektion, check

Yes, nu har jag precis haft min gitarrlektion.
Det gick ganska bra. Svår låt dendär Fly Me To The Moon, många akord och färgningar... Men de gick väl okej iaf.
Ska ha den till nästa vecka också.
Nu har Emelie baslektion och jag har håltimme fram till lunch.
Funderar om jag ska gå hem efter fikat och börja öva övningsprogrammet en gång idag.
BTW så kunde Lotta (gitarrläraren) inte öppna mitt övningsprogram eftersom jag glömt att kompatiblitera det med windows. Tror att de finns en ruta som man ska kryssa i som jag glömde.
Men vi skulle kolla på det senare i veckan.

Nu tror jag att jag ska ta och spela lite piano. En annan sak jag skulle kunna göra är att förbereda inför kören på torsdag.
Jag styr upp ett luciatåg i år också. Det blir asskoj!
/Lina