söndag 27 september 2009

Tjena Mittbena

Nu sitter man här i sitt svinkalla lilla rum på kansliet, kan dom dra igång värmen här nångång? Nice me öppen spis uppe i filmrummet iaf, riktigt mysigt!

Jag tror jag blev första Ella ettan att sätta fötterna här på bloggen, jag vann! Kom just på att vi hade som "läxa" att skriva här innan måndag, så jag är minsann ute i sista stund, tror dock inte att någon annan i klassen kommer göra det, så jag borde få en liten guldstjärna.

Är ju officiellt Gotlänning nu, och vad händer då? Jo, man får hämta ut en TÅRTA på Ica Maxi, fan va göööött! =) ska hämta den på tisdag när vi ändå är i visby på trumlektion.

Snart är det lov, tiden går ju galet fort alltså. Och snart har vi första riktiga giget också, sjukt kul ska det bli!

FET stekspade btw! måste man ju nästan skaffa sig en.
Här är mitt gamla band förresten, om någon är intresserad: www.myspace.com/descendingivory


Ville bara säga hej, hoppas det är bra med alla. Själv mår man ju som man förtjänar efter en jäkligt rolig kväll på Fårö! Tjingeling