lördag 14 mars 2009

Du kära lilla studio, här kommer jag igen!

Kamrater!

Nu tycker jag bestämt att det skrivs och uppdateras för lite i den här bloggen. Man skulle kunna påstå att bloggen lider av grov försummelse. Såhär kan vi inte ha det! Lina, du har ju lite videoklipp på din telefon från turnén. Lägg upp dem för sjutton!

Hur som helst, idag är en mycket speciell dag. Och det är inte bara för att det är final i Melodifestivalen (krossa Molly!), utan också för att jag och Julia har bokat in oss i studion idag, 13-18. Vi är nog inte direkt klara över än exakt vad vi skall spela in, men det kommer nog att ge sig, skulle jag tro. Det är bara den oerhörda lyxen att ha en studio att använda sig av... helt sjukt. Nu är det liksom bara att se till att det inte blir digital överstyrning eller annat tjafs. För det känns ju som att man fått rätt bra koll där nu. Bland alla knappar och rattar och reglar.

Och ja, jag har hittat reverbet!